יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל שסבל מפטרת העור אשר נאמר לו שהבעייה בעור נובעת כתוצאה מחשיפה לשמש. בעזרת אבחון אירידיולוגי נמצא הגורם לפטריות בעור והטיפול בבעיה הפנימית הצליח להעלים ולמנוע את הופעת הפטריות על העור. (02:42 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל עם פטרת חריפה בציפורניים ובאצבעות בידיים וברגליים, עד כדי כך שהסתיר תמיד את ידיו בכיסים מהמבוכה, אף משחה או תרופה לא עזרו. באבחון האירידיולוגי התגלה שטיפולים חיצוניים לא עזרו כי הסיבה לפטריות נגרמה מבעיית עיכול. (04:08 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל שסבל מפטרת חמורה בציפורניים והמצב רק הלך והחמיר על אף כל התרופות והמשחות שהוא לקח. האירידיולוגיה איפשרה לראות שפטרת הציפורניים היתה רק סימפטום למחלה אוטואימונית מאוד מורכבת במערכת העיכול וכך הטיפול היה במקור הבעיה. (02:40 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת שסבלה ממחלת עור אסטמת העור עם סימנים, פצעים, אדמומיות בכל הגוף במשך שנים, שניסתה כל טיפול, משחה, כדורים וכבר הייתה על סף ייאוש. אבחון מדויק של הגורם לאסטמה של העור מנע והעלים אותה לגמרי. (03:41 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל שסבל מפסוריאזיס בכל הגוף, קשקשת נוראית אשר מנעה ממנו להתקבל לעבודה או להכיר בת זוג חדשה, והגיע לטיפול מאוד סקפטי. באבחון האירידיולוגי התגלתה הסיבה שהובילה לתהליך הפסוריאזיס והקילופים ולאחר טיפול הם נעלמו כלא היו. (04:05 דק')
יונה ליאור מספרת על מטופל עם פסוריאזיס בעור בידיים וברגליים וביטחון עצמי ירוד בעקבות הקילופים הנוראיים. בזכות האירידיולוגיה נמצא הגורם האמיתי לקילופים שלא נבעו מבעייה בעור עצמו ולכן המשחות לא עזרו, ע"י טיפול במקור הבעיה הפסוריאזיס נעלם כלא היה. (02:49 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת בת 11 שהייתה לה אקזמה בידיים וברגליים ונהגה לגרד עד זוב דם וחתכים לעומק העור. בזכות האבחון האירידיולוגי ניתן היה לזהות את הגורם לאגזמה שבכלל לא היה מקורה בעור עצמו. טיפול בשורש המחלה גם העלים את האקזמה והפצעים. (02:34 דק')
יונה ליאור מספרת על כתוצאה מחשיפה לשמש. בעזרת אבחון אירידיולוגי נמצא הגורם האירידיולוגיה ניתן היה לגלות את הגורם לגירודים, שהוא לא היה בעיה בעור בכלל, ולמנוע את התהליך. (02:34 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל, איש מבוגר שאובחן עם מחלת אקנה על עור הפנים, למרות שאקנה ידועה בתור מחלה של פצעי בגרות, בגיל ההתבגרות. האירידיולוגיה אפשרה למצוא את הגורם להופעת הפצעים על העור ולמנוע את התהליכים שגרמו להיווצרותם. (03:03 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופלת שדרך האבחון בעין היא גילתה לה נקודת חן מסוכנת בגב שאפילו לא ידעה על קיומה. האירידיולוגיה איפשרה בעזרת הסימנים המופיעים על גבי העין לזהות שקיימת בגוף נקודת חן, את המיקום שלה, ואת השלב שלה ורמת הסיכון. (03:44 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת דוגמנית שסבלה מתחושת חיספוס ופצעונים על עור הידיים והפריעו לה בעבודה ובצילומים. האירידיולוגיה איפשרה לראות את כל התהליכים הפנימיים שמתבטאים בהופעת פצעונים על העור, והם היו רק הסימפטום לבעיה אחרת שנפתרה בקלות. (02:48 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופלת שסבלה מהרפס שהופיע כל פעם במקום אחר בגוף. באמצעות האירידיולוגיה ניתן היה לראות את המקור לזיהומים ומחלות ולמה הם התבטאו בעור, וכן, לראות משקעים של פסולת וחוסר איזון בגוף. טיפול ממוקד במקור הבעיה מנע את חזרת ההרפס. (02:12 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה באבחון אירידיולוגי וטיפול בחולה אולקוס קשה מאוד, שרופאים ומטפלים אחרים ויתרו עליו, ובשיתוף פעולה עם הפציינט הצליחו להעלים את האולקוס ולרפא את הכיב קיבה כלא היה. סרטון וידיאו. (3:15 דק')
יונה ליאור מסבירה על תסמונת המעי הרגיז ועל האבחון המדויק והטיפול במערכת העיכול דרך האירידולוגיה. האבחון דרך גלגל העין מאפשר לראות את המקור לבעיות ועיכול ולמעי גס רגיז, ההשפעות על המערכת הרגשית, והתאמת הטיפול הספציפי למניעת מעי רגיז בטיפול טבעי. (4:09 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל עם מחלת קרוהן דלקת במעיים, האבחון האירידיולוגי איפשר לראות את המקור להיווצרות וחזרה של הדלקות והבעיות בתפקוד מערכת העיכול, בשילוב של טיפול בשורש המחלה ובמערכת הרגשית מחלת הקרוהן נעלמה כלא הייתה. סרטון וידיאו. (02:50 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה אחד מיני רבים בחיידק הליקובקטר פילורי בקיבה, לאחר טיפולים רבים מסוגים שונים שנכשלים. האבחון האירידולוגי דרך העין מאפשר לראות גם את הצד הפיזי וגם את הצד הרגשי של החיידק הליקובקטר פילורי בקיבה, וההשלכות שלו בגוף.סרטון וידיאו. (3:35 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופלת עם בעיית עצירות קשה עד כדי שימוש של בין 10ל-20 כדורים משלשלים ביום. האירידיולוגיה איפשרה לגלות את המקור של בעיית העצירות החמורה שלא נמצאה באף בדיקה קודם לכן. סרטון וידיאו. (03:44 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה שבו הסתכלה בעיניים של בחור בתחנת הרדיו בה יונה עונה לשאלות המאזינים וזיהתה בקע, הרניה אצלו במערכת העיכול שהבחור לא היה מודע אליו. ובאמת, כבר שבוע לאחר מכן נאלץ לעבור ניתוח לתיקון הקילה. בזכות הטיפול נמנע קילה גם בצד השני. (02:19 דק')
יונה ליאור מספרת על מטופלת עם עודף משקל, שניסתה כל סוג דיאטה אך המשיכה לעלות במשקל. דרך האירידיולוגיה ניתן היה לראות שהיא בכלל אוכלת מעט מאוד, ומבפנים היא בנויה כמו רזה, והבעיה היתה בעיכול והפירוק של האוכל. בטיפול ואיזון הגוף היא ירדה משמעותית במשקל. (03:07 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל ששקל 134 קילו וסבל מהשמנה ואף דיאטה לא עזרה. האבחון אירידיולוגי אפשר זיהוי מדויק ומהיר של בעיית ההשמנה שבכלל לא נבעה מאכילה מרובה. אותו מטופל ירד 34 קילו ב-7 חודשים בקלי קלות, וגם תופעות הלוואי נעלמו. (01:55 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל עם בעיות עודף משקל והשמנה מופרזת שלא הצליח לרדת במשקל על אף שניסה את כל שיטות הדיאטה. באבחון אירידיולוגי ניתן היה לראות את התהליכים בגוף שלא אפשרו לו לרזות ולרדת במשקל ולמצוא את הדרך והתפריט הנכון בשבילו. (04:32 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל ילד חסר תיאבון, אוכל מעט מאוד וסובל מצמיחה ומשקל לא תקינים לגילו, בנוסף נראו אצלו דיכאון, אפטיות וחוסר חברותיות. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות שהתהליך שמוביל לכל התסמינים היה בעיית עיכול של בעיית פירוק שומנים. (02:16 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה במטופל עם כאבי בטן, לחץ בחזה, תחושות של התקף לב, כאבי בטן כל היום. האבחון דרך גלגל העין הראה שהכאבים בבטן נגרמים מעיכול ופירוק איטי. דרך טיפול בשיטת יונה ליאור הותאמה תזונה נכונה ותוספי מזון שמנעו את הכאבים והנפיחות בבטן. (3:12 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל שהגיע עם התכווצויות בבטן וכאבי בטן וטופל לפני כן רק נגד כאבי בטן ולא בגורם לכאבים. בעזרת האבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות ולזהות בקלות את הגורם להתכווצויות החזקות בבטן ולטפל במקור הבעיה ולמנוע את הכאבים והסבל. (02:08 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה עם מטופל שסבל מכאבי בטן ואיכות חיים ירודה. האבחון דרך העין גילה שכאבי הבטן נגרמים מקושי בעיכול סיבים תזונתיים, וזה גרם לכאבי בטן, עוויתות בבטן, ונפיחות בבטן. טיפול בשיטת יונה ליאור והתאמת תזונה אישית גרמו לכאבים להיעלם. (2:56 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת שסבלה מכאבי בטן כל הזמן מכל מה שהיא אכלה, אשר שיבשו לה את אורח החיים, היא לא הייתה יוצאת וסבלה מאוד גם בעבודה. אבחון אירידיולוגי אפשר לראות את התהליכים, החוסרים והעודפים והאלרגיות בגופה ולפתור את כאבי הבטן בקלות. (02:28 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופלת עם כאבי פרקים ודלקות פרקים שהגבילו תנועות בסיסיות כמו הרמת ידיים, קושי להזיז את הידיים ואף תרופה לא הקלה את הסבל. האירידיולוגיה איפשרה להבין מה המקור לכאבי פרקים ולטפל מהגורם להם, עד שהתחילה לתפקד עצמאית. (02:43 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת עם דלקת פרקים, ששום טיפול תרופתי לא עזר, ויועדה לעבור לטיפול קשה יותר שמתאים למחלות סרטניות. האבחון האירידיולוגי נתן אפשרות לזהות למה דלקות פרקים חוזרות לתקוף את גופה, היכן הפסולת שוקעת, ואיפה נוצר חוסר איזון. (03:09 דק')
דף 1 מתוך 6 דף הבא עבור לדף מס'