ראשיהקליניקה לאירידולוגיה

תהליך האבחון והטיפול בקליניקה לאירידולוגיה

הקליניקה לאירידולוגיה בניהולה של יונה ליאור, נחשבת כמרכז המוביל בישראל לאבחון, טיפול ומחקר באירידולוגיה. ליונה ליאור Ph.D ניסיון של למעלה מ-25,000 מטופלים שטופלו בהצלחה במהלך 26 השנים האחרונות.יונה ליאור נחשבת כאחת המובילות בארץ בתחום האבחון האירדיולוגי שהיא תורת אבחון שמשתייכת לרפואה המשלימה האלטרנטיבית שלא מוכחת מדעית מחקרית קלינית כנהוג במחקרים לפי חוקי הרפואה הקונווציונלית.

אירידיולוגיה- אבחון דרך גלגל העין--שייך לתחום הרפואה המשלימה-האלטרנטיבית.אבחון שבו ניתן לראות את מקור הבעיה ממנה סובל/ת המטופל/ת, כמו מה הגורם העיקרי לכאב, לחוסר האונים, לעייפות הכרונית שממנה סובלים, למחלות וסימפטומים שונים, לבדיקות דם שמראות שהכול תקין אך ההרגשה אינה טובה, ועוד ועוד.

סוגי האבחונים בקליניקה- א-אבחון ספציפי על בעיה גופנית - ב-אבחון מקיף בגוף

הסבר מפורט על תהליך האבחון המקיף בקליניקה לאירידיולוגיה:
המטופל/ת מגיע/ה לפגישה אישית עם  יונה ליאור לאבחון, על בעיותיו בגוף שהוא מתלונן.--נוסף לכך הוא עובר אבחון מקיף כללי של כל הגוף על בעיותיו הנוספות המתרחשים בהווה וכן תהליכים שיכולים להתפרץ בעתיד הן מבחינה גופנית והן מבחינה ריגשית.
 יונה ליאור מצלמת את גלגל העין במצלמה מיוחדת (הצילום אינו פולשני לגוף ואינו מקרין או מהווה סכנה למטופל) - צילום כגון זה עורך כדקה וחצי לערך לשתי העיניים.
לאחר צילום העיניים מוקרנת על גבי מסך גדול התמונה ומתחילים במלאכת הפענוח והאבחון מול המטופל/ת. על גבי הצילום ניתן לראות בבירור סימנים, גוונים וצבעים. סימנים אלה מצביעים על בעיות רגשיות וגופניות, על חוסר איזון בגוף, לכל סימן וצבע יש משמעות של גוף-איבר, מערכת משפיעה על מערכת אחרת. גוף- נפש, נפש- גוף.
האבחון מקיף והסריקה מלאה. המטופלים שותפים לכל וניתן יכול לשאול שאלות בהתאם לנצפה בעין.

התאמת תכנית  טיפול אישית בתשלום המאגדת בתוכה:

המלצה לפורמולות נטורופתיות והומאופטיות, צמחי מרפא, שמנים אתרים, המורכבים אישית למטופל במעבדה שמורשה ובעלת תקן יצרן מממשרד הבריאות. בהתאם לנראה בעין בהתאמה אישית למטופל/ת ושלא מתנגשים לתרופות שקיבל ברפואה הקונוונציונלית.
הפניה לבדיקות רפואיות ממוקדות ברפואה הרגילה בהתאם לממצאי האבחון האירידיולוגי (הבדיקות מתבצעות בקופות החולים).
במסגרת האבחון ניתן לקבל המלצות לטיפוליים גופניים שמתאימים למטופל/ת. כגון: שיאצו מסג' אקופונקטורה ,רפלקסולוגיה וכד'. ייעוץ להתאמת השיטה הטיפולית היעילה במיוחד לבעיותיו ולמבנה הגוף הספציפי של המטופל/ת.
ה  הסברים לאוכל בריא בשיטת הנטורופתיה בלבד המותאם בהתאם לנצפה בגלגל העין של המטופל/ת ובהתאם לתרופות שבשימוש שקיבל מהרופאים המטפלים בו.

הפניה לבדיקות בקופות החולים בהתאם לנראה בעיניים.
 חשיבות עליונה לצירופי מזון לפי שיטת הנטורופתיה בלבד. המזון משמש לגופינו כדלק, כמותו ואיכותו קריטיים בהצלחת הטיפול.

היות ומקרי הבעיות הרפואיות הם מורכבים,ולכל אדם ואדם הגוף מתפקד אחרת,הקליניקה לאירידיולוגיה לא מבטיחה פתרון לכולם בנושא האיבחון באירידיולוגיה לבעיות הרפואיות השונות,ולא פתרון בריאותי נטורופתי של מחלה או בעיה בריאותית לכלל המטופלים הפונים לקליניקה לעזרה בבעיתם.

ליווי וייעוץ ללא תשלום-- למטופלים המזמינים תוכנית טיפול והבראה אישית בתשלום.

ע"י מטפלות הקליניקה בפיקוח והנחיית  יונה ליאור.
הצוות עומד לרשות המטופל/ת ועוזר למטופל/ת ליישם את ההמלצות ולהשיג את היעדים הבריאותיים לשיפור והחלמת הגוף.

האבחון באירידיולוגיה והטיפול בנטורופתיה הוא בנוסף לאבחון והטיפול ברפואה הקונוונציונלית ולא במקומה.

מעקב ארוך אחר השינויים וההטבות:

אחד היתרונות היחודיים של תוכנית הטיפול בקליניקה שלנו היא מעקב צמוד אשר ניתן כשירות המשך ללא תשלום על מנת לעמוד אחר שיפור במצב הבריאותי. המעקב נערך באופן אישי במהלך 3-12 חודשים, כדי להעריך ולהיטיב את  התקדמות הטיפול והריפוי. לאחר תקופה זו מומלץ לחזור ולבצע אבחון אירידיולוגי על מנת לראות ולזהות את השינויים דרך גלגל העין וכן את השיפור וההחלמה של האיברים החולים. חשוב לזכור כי לעין לוקח  4-3 חודשים עד שניתן לראות בה שינויים.-חשיבות נוספת למעקב והקשר הצמוד הוא לגבי השימוש המדויק בפורמולות ובתזונה הנטורופתית היות ויש אפשרות לסיבוכים וראקציות בגוף וזאת כדי למנוע תהליכים של ריאקציות לא בריאות בגוף.

הטיפול הוא טיפול נטורופתי ואבחון אירידיולוגי בהתאם לנראה בעין שלא מוכחים מדעית קלינית רפואית לפי חוקי המחקר שברפואה הרגילה הקונבנציונלית.

תהליך האבחון האירידיולוגי בשיטת
 האירידיולוגיה-- מול שיטת הרפואה הקונבנציונאלית

תהליך האבחון האירידולוגי והטיפול הנטורופתי לפי יונה ליאור

תהליך האבחון והטיפול ברפואה הקונבנציונלית

המטופל/ת מגיע/ה לאבחון מקיף, האבחון יהיה תלוי בנראה בקשתית העין (האישון, האיריס ולובן העין) בלבד!

המטופל/ת פונה בעקבות תחושה, כאב, לחץ או הרגשה רעה, ומתבקש/ת להסביר על הרגשתו ומצבו

צילום העיניים במצלמה מקצועית והקרנת התמונה על גבי מסך גדול - אבחון זה לא פולשני, סריקה אחת בלבד מקיפה ויסודית

המטופל/ת נשלח/ת לבצע מגוון בדיקות - בדיקות פולשניות, בדיקות חודרניות, אצל רופאים / מומחים שונים ורבים ואשר גוזלות זמן

בעיות ושינויים באיברי הגוף משודרים דרך סיבי העצבים ויוצרים סימנים, גוונים, חריצים וכתמים על גבי קשתית העין - פענוח אינדיבידואלי, מקיף ויסודי בהקשר של גוף-נפש, נפש-גוף

סוג הבדיקות הוא ספציפי לסוג התלונה - נבדק רק איבר / תהליך אחד מסוים

דרך העין נראים תהליכים פנימיים מהעבר, ההווה והעתיד (בין שנה לכ-10 שנים קדימה) ולפני התפרצותם! לא מחכים להתפרצות מחלות / סימפטומים נוספים - מניעה מן השורש
קרא/י עוד על האבחון

תוצאות הבדיקות מחושבות עפ"י טווח ערכים כללי עבור כולם והמחושב עפ"י סטטיסטיקות
פעמים רבות הבדיקות "מרגישות טוב" אך המטופל/ת מרגיש/ה רע מאוד

התאמת המלצות לתוכנית דרכי טיפול אישית וספציפית למטופל/ת עפ"י הנראה בעיניים: אלרגיות, רגישויות, רעילויות, חוסרים, עודפים, ועוד
קרא/י עוד על הטיפול

תחילת הטיפול הוא רק כאשר תוצאות הבדיקות יוצאות מעבר לטווחי הסטטיסטיקה, והטיפול התרופתי עבור הסיפטומים הקיימים בלבד

ממטרת האבחון מניעת הבעיות מן המקור ולא טיפול רק בסימפטום, ע"י: הכוונה לפורמולות נטורופתיות והומאופתיות של צמחים ושמנים בהרכבה ייחודית והתאמה אישית למטופל/ת
אם מתעוררות בעיות נוספות - מתחילים טיפולים נוספים ספציפיים לכל בעיה בנפרד -

מעקב וליווי אישי וצמוד ע"י יונה ליאור וצוות הקליניקה, שירות מקצועי ויחס אישי במהלך תקופת הטיפול בין 1-12 חודשים עד להחלמה.

אם תרופה מסוימת לא עובדת- מנסים אחת אחרת, וכן הלאה חוזר חלילה- השימוש בתרופות נעשה על בסיס ניסוי וטעייה עד שרואים הצלחה

אפיון הלקוחות המגיעים לקליניקה:

רוב הלקוחות המגיעים הם לקוחות שנואשו ממצבם וחוסר הודאות אחר זיהוי בעייתם הרפואית. מטופלים אלו עברו הרבה רופאים ו/או מטפלים הן ברפואה הרגילה והן ברפואה האלטרנטיבית ולא מצאו פתרון לבעיתם.

חלקם גם מגיע מתוך עניין לדעת על גופם לפרטי פרטים ותחזית לגבי עתידם הרפואי. חלק מהמטופלים מעוניינים לדעת אודות תחלואים עתידיים שעלולים להתפרץ עקב תורשה גנטית שידוע להם.  חלקם-בנסיון למנוע או לדחות מחלות עתידיות שיכולות להתפרץ בגוף, להטיב עם גופם וללמוד מה נכון להם.בתור דעה שניה נוסף לדעת הרפואה הרגילה.

לייעוץ נוסף- דעה נוספת לפי הרפואה המשלימה לבחירת דרך טיפול שהם מיועדים לעבור.

האוכלוסייה מגיעה מכל רחבי הארץ ומהעולם הרחב עפ"י המלצות פציינטים/ות שביקרו בעבר בקליניקה ומאוד מרוצים.

קה:

צוות הקליניקה

קובי-מנהל הקליניקה

יונה ליאור Ph.D - מאבחנת ומטפלת.
אילה - מנהלת צוות
צוות - נטורופתיות, והומאופטיות

האבחון והטיפול בקליניקה לאירידיולוגיה משתייך לתחום הרפואה המשלימה שלא מבוססת מדעית מחקרית קלינית בארץ ומשמש כדעה נוספת לאבחון מקור הבעיה הבריאותית וכן טיפול משלים נוסף לטיפול ברפואה הקונבנציונלית.
באבחון אנו רואים בחלק גדול מהמקרים את מקור הבעיה הבריאותית ועל סמך זה ניתן להציע תכנית טיפול נטורופתית שמבוססת על הרפואה המשלימה,  שמתחילה ממקור הבעיה ועד לסימפטום שאותו רואים או כואבים.
כדי לאושש את האבחנה באבחון באירידולוגיה אנו מפנים את המטופלים לעשות בדיקות ספציפיות שאנו מציעים לעשות במרפאות קופ"ח ובהמלצת הרופא המשפחתי, וזאת על מנת שייווכחו באמיתות האבחנה האירידיולוגית.

הסבר מפורט של יונה ליאור אודות האבחון האירידולוגי הייחודי, לחשיפת מקור המחלה   יונה ליאור מסבירה על האבחון האירידיולוגי דרך גלגל העין בשיטה הייחודית שלה, האבחון והטיפול בשיטה זו מאפשרים לחדש את האינטראקציה בין איברי הגוף ומערכות הגוף ובין הסימפטומים למקור שלהם. האבחון האירידיולוגי בשיטת יונה ליאור רואה את הגוף והנפש כמכלול, והתאמת האבחון והטיפול היא אישית וספציפית למטופל, ולכן מהווה את הפיתרון אחרי אבחונים וטיפולים מסוגים שונים שנכשלו.

הסבר מפורט של הנטורופתית יונה ליאור אודות תוכנית הטיפול הטבעי הנטורופתי שתותאם אליך באופן אישי.