יונה ליאור מסבירה על בעיות עיכול והטיפול באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות בעיות ספיגה, פעילות מעיים וקיבה, מחלות עיכול קרוהן, מעי רגיז, אפנדציט, את כל תהליך העיכול, חסרים ועודפי אנזימים, ויטמינים, מינראלים, אלרגיות ולהתאים מזון ואכילה נכונה אישית. (02:49 דק')
יונה ליאור מסבירה על שלשול ואיך ניתן לטפל בו באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות ממה נובעים השלשולים אם זה מפרזיטים, תהליך לא תקין במעיים, במערכת העיכול, זיהומים, אלרגיות או אף סיבה רגשית. טיפול נכון במקור הבעיה ימנע את השלשול וההשלכות המסוכנות שלו. (03:53 דק')
יונה ליאור מסבירה על תופעה של חוסר תיאבון ואיך ניתן לטפל בה ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות מהי הסיבה לחוסר תאבון, אם יש חוסר בויטמינים ומינראלים או נובע מאלרגיות, ואת מעורבותה של המערכת הרגשית והטעם והאנרגיה לחיים בפרט. (02:50 דק')
יונה ליאור מסבירה על פרזיטים, תולעים במעיים, תולעים בבטן, ואפילו תולעים באף ואיך ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות היכן הם יושבים, באיזה איברים ובאיזה מקומות ולמה הן נמצאות שם, ועל איזה תהליכים אחרים בגוף וברגש הן משפיעות. (02:56 דק')
יונה ליאור מסבירה על פוליפים במקומות שונים בגוף - פוליפים באף, פוליפים במעיים, פוליפים בגרון, פוליפים ברחם וכיצד ניתן לאבחן אותם ולטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, אשר בעזרתה ניתן לזהות מה המקור להיווצרותם ולטפל בתהליך הדלקתי שגרם להם. (02:36 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת קרוהן ודלקות מעיים ומעי גס ואיך ניתן לטפל בה ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות מה גרם לקרוהן על מנת לטפל במקור הבעיה כדי שהדלקת לא תחזור ולהתאים תפריט תזונה אישי לפי אלרגיות, רגישות ומערכת חיסונית. (02:42 דק')
יונה ליאור מסבירה על חשיבות התזונה בזמן מחלה והקשר בין תזונה להיווצרות מחלות ובאופן כללי גם על תזונה בריאה בחיי היום יום, וכיצד האירידיולוגיה עוזרת להתאים תפריט תזונה אישי למניעת המחלה ואפילו לחסוך תרופות וטיפולים מיותרים. (03:04 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת קוליטיס ניתן לטפל בה ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות מה הסיבה לדלקת במערכת העיכול, לראות את כל תהליך פירוק המזון במערכת העיכול וע"י טיפול במקור הבעיה והתאמת תפריט תזונה אישי אפשר למנוע את חזרת הדלקת. (02:13 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלות עיכול, כאבי בטן וקיבה וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות היכן נוצרים הכאב, ההתכווצויות, את תהליך העיכול בגוף,פירוק וספיגה של מזון ומעורבות המערכת הרגשית. ע"י טיפול במקור הבעיה ניתן למנוע כאבים וסבל מיותר. (03:20 דק')
יונה ליאור מסבירה על תופעה של ריפלוקס החזר קיבה ושט ואיך ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות מה גורם לרפלוקס והחזרה של האוכל ולמה המזון לא מתעכל טוב במערכת העיכול, בין אם זה אצל תינוק או מבוגר, וכך לטפל במקור הבעיה ולא רק בסימפטום. (03:28 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת צליאק ורגישות לגלוטן וכיצד ניתן לטפל בה ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, לחולי צליאק תסמינים ותופעות לוואי כמו בעיות גדילה, קושי כניסה להריון, בעיות בעיכול, ניתן לזהות אם קיים צליאק שטרם נראה בבדיקות ובדיוק מה לא ניתן לפרק. (03:32 דק')
יונה ליאור מסבירה על עצירות וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, עצירות היא תהליך לא תקין עם השלכות רבות על שאר הגוף ומערכת העיכול, ניתן לזהות מה המקור והגורם לעצירות ותרופות נגד עצירות לא פותרות את הבעיה, טיפול במקור ימנע את המשך העצירות. (03:46 דק')
יונה ליאור מסבירה על תסמונת מעי גס רגיז וכיצד ניתן לטפל בו באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות באיזה חלקים של המעיים יש מחלה, מה גורם לה, ע"י טיפול במקור הבעיה ניתן למנוע כאבי בטן, שלשולים, עצירות, גזים ונפיחות ולהחזיר איכות חיים ועיכול תקין. (03:22 דק')
יונה ליאור מסבירה על רגישות ללקטוז וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות במדויק פרטים שלא נראים בבדיקות דם כגון לאיזה חלק ומרכיב בחלב יש אלרגיה או רגישות ועל איזה מערכות ואיברים בגוף יש לתהליך השפעות מלבד מערכת העיכול עצמה. (03:41 דק')
יונה ליאור מסבירה על דלקות בעיכול, קיבה, מעיים, מעי הגס וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה, לזהות היכן יש דלקת ואת השלב שלה ואם קיימים מזהמים, מה ההשלכות על שאר התהליכים בגוף, תזונה מותאמת אישית לאלרגיות ורגישות וטיפול בגורם ימנע את חזרתן. (02:39 דק')
יונה ליאור מסבירה על כאבי בטן, נפיחות, בעיות עיכול וגזים וההשלכות שלהם וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות את כל מערכת העיכול, המעיים והקיבה והפעילות שלהם, ממה נוצרים הגזים ואיפה, חוסרים של אנזימים ופירוק לא תקין של מאכלים. (03:14 דק')
יונה ליאור מסבירה על סוגי הבקע, ההרניה וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה. ניתוח לתיקון בקע לא מונע את חזרתו ובאבחון אירידיולוגי ניתן לזהות סימנים לבקע, גם בטרם התפרץ, לראות היכן מתרחש, מה הגורם להיווצרותו, וכיצד למנוע אותו. (04:05 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות עיכול, בחילות והקאות וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות היכן הבעיה, אם היא מהמוח או במערכת העיכול, בפירוק וספיגה, בכיס המרה או הכבד ועוד. אבחון מדויק וטיפול בגורם לבחילה וההקאה ימנע אותן. (03:27 דק')
יונה ליאור מסבירה על אולקוס והתסמינים וכיצד ניתן לטפל באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות בדיוק באיזה חלק של הקיבה נמצא האולקוס, לזהות איזה עודף או חוסר של אנזימים קיימים ומה מקור המחלה. טיפול בגורם ובאיזון תהליך העיכול של האוכל ימנע היווצרות כיבי קיבה. (02:48 דק')
יונה ליאור מסבירה על תזונה למחלות שונות ואיך האירידיולוגיה יעילה בהתאמת תפריט אישי. ניתן לראות את כל האלרגיות, הרגישות, העודפים והחוסרים בגוף, הויטמנים והמינראלים ולכן אין מזון ואוכל מסוים שמתאים ובריא לכולם. (04:01 דק')
יונה ליאור מסבירה על תזונה נכונה מותאמת אישית וכיצד האירידיולוגיה יעילה בהתאמת התפריט. ניתן לראות את כל האלרגיות, הרגישות, רעילות, חוסר או עודף בגוף, מינראלים וויטמינים, חומציות ועוד וכך להתאים אישית תפריט תזונה כדי למנוע מחלות וסימפטומים. (04:36 דק')
יונה ליאור מסבירה על חשיבות התזונה כשיש אלרגיות ואיך האירידיולוגיה יעילה בטיפול. ניתן לראות ולזהות כל אלרגיה, רגישות ורעילות ואיך הן מתבטאות ועל איזה תהליכים הן משפיעות, תפריט התזונה יותאם ספציפית לפי האלרגיות וימנע מחלות ותסמינים והשלכות חמורות יותר. (03:44 דק')
יונה ליאור מסבירה על קנדידה ופטריית קנדידה, וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות האם יש זיהום מהקנדידה ובאיזה איברים בגוף, מה גורם לצמיחה בין אם הסיבה גופנית או רגשית, והטיפול הוא במקור הבעיה מבפנים, כדורים ותרופות לא ימנעו את חזרתה. (03:50 דק')
יונה ליאור מסבירה על החיידק הליקובקטר פילורי וכיצד ניתן לטפל בו באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות היכן בדיוק במערכת העיכול הוא יושב, איזה סביבה בקיבה גורמת לו לחזור. אנטיביוטיקה ותרופות לא ימנעו מהחיידק לחזור בשנית אך טיפול במקור הבעיה כן. (03:57 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות השמנה, חוסר איזון, תיאבון מופרז וחוסר תאבון וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות חוסר אנרגיה לחיים והשפעתה על חוסר תאבון, כמו כן לראות פתרון בעיות רגשיות וחוסרים אחרים שמובילים לתאוות יתר לאוכל. (03:10 דק')
יונה ליאור מסבירה על אנורקסיה ובולימיה והפרעות אכילה וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות מה הגורם להפרעות אכילה, לחוסר תאבון או אכילה מוגזמת והקאה, מה המעורבות של המערכת הרגשית בתהליך, טיפול במקור המחלה ימנע את גם את התמסינים. (03:23 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות השמנה ודיאטה נכונה ואיך האירידיולוגיה יכולה לעזור בתחום הזה. ניתן לראות מה הדרך הנכונה עבור כל אדם בפרט לאכול, אילו אלרגיות, רגישות, ורעילות יש בגוף, ומה אורח החיים שצריך לשמור עליו על מנת לרדת במשקל בקלי קלות. (03:53 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות השמנה והטיפול בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות איך הגוף נראה מבפנים לעומת החוץ, את כל מערכת העיכול ותהליך העיכול, לאן הפסולת הולכת, איך ומה התפריט הנכון לאכול בהתאמה אישית ואילו אלרגיות, רגישות, חסרים ועודפים צריך לאזן. (03:53 דק')
יונה ליאור מסבירה על שושנה ורדת ואיך ניתן לטפל בה ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות נטייה לשושנת יריחו, להתפרצות חוזרת. משחות ותרופות מדחיקות את הבעיה וע"י אבחון מדויק של מקור הגרדת ניתן לטפל ולמנוע את חזרתה ע"י טיפול חיצוני ופנימי. (03:30 דק')
יונה ליאור מסבירה על הרפס בשפתיים, באיברי המין וכל איבר בגוף וכיצד ניתן לטפל בו באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לזהות נטייה להרפס, מיקום שלו, והסיבה להיווצרותו. משחות וטיפולים חיצוניים מדכאים פנימה את הבעיה אך טיפול בגורם והמקור להרפס ימנע את חזרתו. (03:04 דק')
דף 1 מתוך 6 דף הבא עבור לדף מס'