יונה ליאור מספרת על הצלחה בתינוק בן 3 חודשים עם גזים, ריפלוקס, שילשולים קשים והיה מיועד לעבור ניתוח של פתיחת סתימה במערכת העיכול. דרך האירידיולוגיה נראה שהבעיה היא במזון שהתינוק אוכל, בטיפול עם תפריט שהותאם לו כל תופעות הלוואי עברו ונמנע הניתוח. (02:20 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל תינוק שנראו בו הפרשות קבועות של דמעות מהעין אשר לא ייחסו להן חשיבות רבה לפני כן אך בזכות האבחון האירידיולוגי הסתבר שזהו רק סימפטום על בעיה חמורה יותר שהתבטאה דרך דמע והפרשות מהעיניים. (04:01 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל תינוק בן 4 חודשים שנמצא זמן רב באישפוזים חוזרים ונשנים מבלי שהצליחו לגלות את הסיבה שבכל פעם הוא חולה מחדש. בזכות האירידיולוגיה הסיבה לכך נמצא במהירות ובקלות ובאותו אופן כך גם נפתרה הבעיה. (03:31 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה ריפלוקס אצל תינוקת, שלא עלתה במשקל, והרופא המליץ על ניתוח להרחבת הוושט. האבחון האירידולוגי חשף שהריפלוקס נגרם מחוסר מלחי תא שפגע בתהליכים עצביים. טיפול טבעי ומותאם אישית גרמו לריפלוקס להפסיק לחלוטין ולאפשר לתינוקת התפתחות תקינה. (4:13 דק')
יונה ליאור מספרת על שני ילדים קטנים שסבלו מבעיות אף אוזן גרון עם קשיים בהתפתחות והבעה וחזרה על מילים, והיו מיועדים לניתוח כפתורים. דרך האירידיולוגיה התגלה שהנוזלים האוזניים הובילו לבעיות הדיבור והשמיעה וטיפול ואיזון מנע את התהליך ופתר אותו במהירות. (02:20 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל ילד שלא הצליח להישאר באותה מסגרת תקופה ממושכת מבלי שיעבירו אותו ממנה, הוריו ניסו להעביר אותו ממקום למקום אך זה לא עזר. באבחון אירידיולוגי ניתן היה לזהות מהיכן מגיעים הקשיים של הילד ומה חסר לו מבחינה גופנית ונפשית. (04:04 דק')
יונה ליאור מסבירה על מקרה הצלחה במטופל, ילד בן 3 וחצי בלבד שהגיע רק בגלל גירוד אך באבחון התגלו לו בעיות כמו של מבוגרים- לחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה, ואפילו דלקת פרקים. דרך האירידיולוגיה ניתן היה לראות מה גורם לתהליכים האלה ולאזן את הגוף שלו. (03:03 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופלת שהיה קשה לה לעמוד, ללכת, ולתפקד בגלל כאבי רגלים וברכיים חזקים. האירידיולוגיה אפשרה לראות את מקור הכאבים שלא נגרמו מהרגליים עצמן בכלל ולטפל בשורש הבעיה כדי להיפטר מהכאבים. (03:05 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה במטופלת עם כאבי ברכיים קשים, עם בצקות מים בברכיים, ולא יכולה לעמוד וללכת. האבחון האירידיולוגי דרך גלגל העין גילה שכאבי הברכיים קשורים לבעיות בכליות ובמערכת השתן, וטיפול בשיטת יונה ליאור גרם לכאבים בברכיים להיעלם. (2:56 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופלת עם כאבי ידיים חזקים שהייתה תלויה בסד פלסטיק על כל יד על מנת לבצע פעולות יומיומיות בסיסיות. האבחון האירידיולוגי איפשר לגלות את מקור הכאבים ולטפל בגורם להם בשילוב הגוף והרגש על מנת שהמטופלת תחזור לתפקד. (03:33 דק')
' יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל שסבל מכאבי ידיים חזקים במשך שנים, הגבלה בתנועה, קושי לזוז ולתפקד. אבחון אירידיולוגי אפשר לזהות בדיוק את מקור הכאבים, למה הם מתבטאים בידיים, מה התהליכים שיוצרים את הכאב ובזכות הטיפול הכאבים נעלמו ונחסכו ניתוחים מיותרים. (01:47 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל ותיק שהתחילו לו לכאוב לו השיניים ורופא השיניים לא מצא בעיה כלשהי בשיניים עצמן או בלסת. דרך האירידיולוגיה ניתן היה לראות שהמקור לכאבי השיניים לא נבע מהשיניים והלסת עצמן אלא מבעיה לבבית. (03:43 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרי הצלחה במטופלים עם בעיות בציפורניים כמו כסיסת ציפורניים ופטריות בידיים וברגליים שמונעות מהם ללחוץ יד, ללכת עם סנדלים ועוד, ומשחות ותרופות אינן עוזרות. אבחון אירידיולוגי אפשר זיהוי המקור לבעיות בציפורניים וטיפול מבפנים החוצה. (02:34 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל גבר שסבל מנשירת שיער והתקרחות, שהלכו והתגברו עם הזמן והטרידו אותו מאוד בעקבות תפקידו בהופעה ציבורית. האירידיולוגיה איפשרה לזהות את הגורם לנשירה ולטפל בהתקרחות מהמקור ולטווח הארוך ולא רק ע"י תכשירים חיצוניים. (03:00 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל, ילד בן 14 שהתחיל באופן תמוה להקריח בגיל כל כך צעיר, ותוך פחות מחודש רוב שיער הראש שלו נשר. בעזרת האירידיולוגיה ניתן היה לראות את התהליכים הגופניים שהובילו לנשירה בשילוב המערכת הרגשית ובזכות הטיפול כל השיער צמח מחדש. (02:30 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופלת שסבלה משיעור יתר בגוף ובפנים, ושהשקיעה את מיטב כספה במריטות והסרות שיער מרובות אשר היוו רק פיתרון זמני. האירידיולוגיה אפשרה לאבחן במדויק היכן מתקיים חוסר איזון בגופה, אילו חסרים ועודפים מובילים לשיעור יתר ולאזן אותם. (02:38 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל, שהצליחה לגלות לו נטייה גנטית לשבץ מוחי, עוד לפני שהתרחש. למרבה הצער המטופל חווה אירוע מוחי לאחר שלא שיתף פעולה עם הטיפול. לאחר האירוע הבין שעליו להתמיד בטיפול על מנת למנוע מקרה של אירוע נוסף. (02:53 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת שהגיעה עם תופעות לוואי רבות מחיסונים שקיבלה ללא בדיקת התאמה מוקדמת אליהם. דרך האירידיולוגיה ניתן לראות את מצב הרקמות, זמן ותהליך הריפוי שלהן ואת תגובת מערכות הגוף למרכיבי החיסון וכך למנוע סבל וסיבוכים מיותרים. (03:05 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת שהגיעה אליה עם ספקות רבות, וכדי לאמת את דבריה של יונה הלכה לעשות אולטרסאונד. תוצאות הבדיקות הוכיחו שהאבחון האירידיולוגי זיהה במדויק את הכבד השומני והבעיות בגופה עוד לפני שנראו סימנים חיצוניים. (03:28 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל שלא הצליח לישון רצוף בלילה, ובבוקר לא היה מצליח להתעורר ולתפקד. בזכות האירידיולוגיה ניתן היה לראות איפה מתקיים חוסר איזון בגופו, היכן העודפים והחוסרים, ולאזן אותו כך שמצליח לישון רצוף ולתפקד ולעבוד במשך היום. (02:20 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה בטיפול בבעיות של שינה והירדמות. המטופלת לוקחת תרופות וכדורי שינה שגורמות לתופעות לוואי קשות. שיטת האבחון האירידיולוגי דרך העין חשפה את המחזור הביולוגי ומחזור השינה של המטופלת ואפשרה למצוא פיתרון טבעי. (4:11 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה בשני ילדים שהוריהם הגיעו במטרה לקבל עזרה בבעיות הצמיחה והמשקל הנמוך של ילדיהם. האירידיולגיה איפשרה לראות את האלרגיות, הרגישות והתהליכים בגוף שהובילו לתת משקל והתגלה שאחד חולה בצליאק ואחד רגיש ללקטוז. (03:10 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת שסבלה מאבנים בכיס מרה ובמקומות אחרים בגוף וכבר עברה חמישה ניתוחים להוצאת אבנים בכליות אך זה לא מנע מהן להיווצר שוב ושוב. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות שייצור האבנים קורה מפירוק לא תקין של חלבונים. (02:24 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל, מרצה באוניברסיטה עם בעיות זיכרון, שחשש שהו בעיה חמורה, אך באמצעות האבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות שהוא פשוט לא משתמש בשיטות הלימוד והזיכרון המתאימות לו, ולאחר הסבר וטיפול הצליח למצות את יכולות הזיכרון והלימוד שלו. (02:17 דק')
יונה ליאור מספרת על מטופלת שהגיעה מאוכזבת, כואבת, מסכנה וחסרת אנרגיות בעקבות ניתוח פלסטי שכשל, ונאלצה לעבור ניתוחים רבים נוספים בעקבותיו. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות שהרקמות שלה אינן מתאימות לניתוח פלסטי מבחינת חוזק, ריפוי, ורמת קולגן. (03:24 דק')
ניתוחים -- זיהוי מצב רקמות וזמן החלמה של הגוף בעקבות ניתוח. דרך האירידיולוגיה ניתן היה לראות עפ"י הסימנים בעין שהאירוע המוחי קרה בעקבות הניתוח הפולשני. ע"י טיפול מותאם אישית ניתן היה לשפר את המצב משמעותית. (04:16 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל ילד עם בעיות גדילה והתפתחות- משקל וגובה נמוכים מאוד לגילו, ובנוסף סבל מכאבים בגב. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לזהות שהסיבות להתפתחות לא תקינה היו אלרגיות, רגישות וכך לאזן את הגוף ולהביא לשיפור משמעותי בגדילתו. (02:24 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל שסבל מבעיות של הצרות בכלי הדם, הדם לא זרם טוב לכיוון הרגליים ונראו על גביהן כתמים שחורים. האירידיולוגיה נתנה מענה בזיהוי הגורם לבעיות הדם, ניתן היה לראות את כל תהליך הובלת הדם, זרימת הדם, והכימיה בדם ולאזן אותם. (02:36 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל שהרגיש לא טוב למרות שבדיקות הדם שלו היו תקינות. האירידיולוגיה אפשרה זיהוי של בעיות ותהליכים בגוף שלא נראו על גבי בדיקות הדם, גם אם נראה היה שהבדיקות תקינות, וכך ניתן היה לטפל בבעיות ובסימפטומים החבויים. (03:27 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת עם גלי חום, צמרמורת, חנק והזעה, שניסתה את כל התרופות לתופעות של גיל המעבר אך ללא הועיל. באבחון האירידיולוגי התגלתה הסיבה האמיתית לגלי החום והצמרמורות. טיפול במקור הבעיה הקל ומנע את התופעות. (03:28 דק')