יונה ליאור מסבירה על היתרון של האבחון האירידולוגי לדלקות וכאבי פרקים וטיפול במקור הבעיה. דרך העין ניתן לראות מה מוביל לדלקת הפרקים, להתכווצות וכאבים, ולמנוע גם בעיות פרקים בעתיד. תרופות וסטרואידים הם טיפול זמני בלבד, ולא פותרים את דלקת הפרקים מהשורש. (3:39 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה עם מטופלת שסבלה מדלקות פרקים וכאבי פרקים קשים. האבחון האירידולוגי דרך גלגל העין חשף שהכאבים בפרקים הם סימפטום של אלרגיה לפניצילין, עובש ופטריות. בזכות טיפול מותאם אישית והדרכה לתזונה נכונה דלקות הפרקים והכאבים נעלמו. (2:01 דק')
יונה ליאור מסבירה על סוגים של כאבי פרקים שלא תמיד נובעים מדלקת בפרקים. כאבי פרקים אחרי מנוחה, בידיים, ברגליים, כאבים אחרי כתיבה, ועוד. וכן, משתפת במקרה הצלחה עם מטופלת עם כאבי פרקים שהאבחון האירידולוגי חשף שהסיבה לכאבים היא חומצות שתן בדם. (4:00 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל, קצין שסבל מכאבים חזקים בחזה ללא סיבה ברורה. דרך האירידיולוגיה ניתן היה לראות מה גרם לכאבים בחזה, סיבה שלא עלתה על דעתו של אותו מטופל, וכך טופל במקור הבעיה עד שהכאבים בחזה נעלמו לגמרי. (02:47 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל ספורטאי עם כאבי תופת בגב וצוואר והיה מיועד לניתוח שהיה מגביל אותו מלהמשיך בפעילות הספורטיבית שהוא עוסק בה. באבחון האירידיולוגי נמצא הגורם המדויק לכאבים בגב ועל ידי טיפול נמנע לו סבל רב וניתוחים מיותרים. (03:15 דק')
יונה ליאור מספרת על מטופל מכאבי גב תחתון חזקים, קושי לתפקד, לשבת, לקום. אובחנה אצלו פריצת דיסק והוא עמד בפני ניתוח. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות שאין בעיה בחוליות עמוד השדרה, אלא באיבר אחר שלחץ עליו. טיפול במקור הבעיה מנע ניתוח ופתר את כאבי הגב. (03:33 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרי הצלחה במטופלים שהגיעו אליה עם כאבים באיברים שונים בגוף ולא הצליחו לפענח מה גורם להם. האבחון האירידיולוגי מאפשר לראות את כל המערכות והאיברים בגוף, הקשר ביניהם, התהליכים וההשפעות שלהם על היווצרות סימפטומים וכאבים בגוף. (02:14 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל, שהגיע עם סימפטומים גופניים שונים של כאבי גרון איומים וכאבי אוזניים שתקפו אותו בעיקר בזמן אירועים או הרצאות שעליו היה להעביר, אך האירידיולוגיה גילתה את המקור המפתיע לכאבי הגרון שבכלל היה גורם נפשי רגשי. (02:37 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל ילד שסבל מצינון כרוני, וכאבי אף אוזן גרון קשים, ולמרות שלקח אנטיביוטיקה התסמינים לא עזבו. בעזרת האירידיולוגיה ניתן היה לזהות בקלות את הגורם לכאבי אוזניים ולדקות אוזניים ולטפל בהן אחת ולתמיד. (03:16 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל שסבל מבאשת פה שגרמה לו לפחד לפתוח את הפה, לדבר, להתנשק, וצחצוח שיניים וטיפולי שיניים לא פתרו את הבעיה. דרך האירידיולוגיה ניתן היה לראות שהריח הלא נעים בפה נבע בכלל ממערכת העיכול ומהקיבה ולא מהפה והשיניים עצמן. (02:12 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה של טיפול בצינון ממושך אצל מטופלת, שכל הבדיקות שלה נראו תקינות. האבחון דרך העין חשף שהצינון הכרוני נגרם מאלרגיות למאכלים מסוימים, והאלרגיה גרמה לתופעות לוואי, נזלת, דמעות, תחושת חולי, ובעיקר בזמן חילופי מזג אוויר. (3:00 דק')
יונה ליאור מסבירה על נזלת כרונית ותופעות לוואי קשות שמתלוות לנזלת, ומשתפת במקרה הצלחה עם מטופל שסבל מנזלת כרונית 25 שנה. האבחון האירידולוגי דרך גלגל העין גילה שהסיבה לנזלת הכרונית הייתה חוסר אנזים בקיבה מערכת העיכול והנזלת הייתה רק הסימפטום. (2:50 דק')
יונה ליאור משתפת בהצלחה עם מטופל שסבל משיעול כרוני וחנק. האבחון האירידולוגי דרך הען איפשר לראות את המבנה הפנימי של הגוף ואת הסיבות לשיעול. השיעול והחנק נגרמו מחוסרים בגוף שהובילו גם לחוסר שקט ולעייפות. טיפול ויעוץ מותאם אישי העלימו את השיעול מהר. (3:09 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה עם מטופל שסבל מריח רע מהפה 7 שנים. בזכות האבחון האירידולוגי התגלה שהריח הרע לא נובע מהפה אלא מבעיה בסוגרי הקיבה, שגורמים לחומציות לעלות והיא גורמת לריח רע מהפה. טיפול אישי הצליח למנוע את הבעיה לחלוטין ולהעלים את באשת הפה. (3:38 דק')
יונה ליאור מסבירה מה המקור להיווצרות אפטות - אפטות בפה נוצרות בגלל מערכת עיכול, וכמו כן על חשיבות האבחון והטיפול ממקור הבעיה דרך התאמת טיפול ספציפי ודרך תזונה אישית. (3:03 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת רגישה מאוד לכל הבעה, תהליך ותגובה של הקרובים אליה והסובבים אותה, פגיעה מאוד, נפגעת מכל מילה, ולא מצליחה להשתלט על הבכי. אבחון אירידיולוגי הצביע על הגורם לרגישות ובזכותו היא רגועה ומתמודדת טוב יותר עם חוויות. (03:24 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל בן 18 עם הרטבת לילה שעבר ונבדק מכל הבחינות הפיזיולוגיות למערכת השתן והכליות ולא נמצאה הסיבה לבעיה. האבחון האירידיולוגי אפשר לזהות במדויק את הגורם להרטבת לילה ולטפל בו על מנת למנוע את התהליך. (02:28 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת שהייתה מודאגת וחרדה לבני משפחתה על בסיס קבוע עם דגש על הגברים שבחייה ובנוסף הגיעה עם סוכרת גבוהה. באבחון אירידיולוגי ניתן היה לזהות בקלות את הגורמים לתחושות הפחד והחרדות ולטפל במקור שלהן ולמנוע אותן. (03:37 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל עם מצבי רוח קיצוניים משתנים, בין סימפטיות, אדיבות לעצבנות, כעס, רוגז וחוסר סבלנות. באירידיולוגיה ניתן היה לאבחן את הגורם המדויק לקפיצות בין מצבי הרוח וההתנהגות ולטפל ולאזן את גופו יחד עם הרגש. (02:38 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופלת עם בעיות רגשיות, מבחוץ נראתה שלווה ורגועה , אך בפנים לחץ, מתח, חרדות, וסטרס תמידי. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות את התנהגות מערכת העצבים האוטונומית, שאין לנו שליטה עליה, ואיך היא הכניסה את המטופלת ללחץ תמידי. (02:35 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל, איש עסקים מצליח שסבל מנטייה להרס עצמי בכל פעם שהגיע להישגים ויעדים מכובדים. האירידיולוגיה איפשרה לראות מהיכן נובע היצר הזה, מה גורם לתופעה וכיצד ניתן למנוע אותה. (04:09 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה עם ילד שסבל מהרטבת לילה במשך שנים וכל הטיפולים והתרופות לא הצליחו לפתור את הבעיה. דרך האירידיולוגיה ניתן היה לראות חוויות והתמודדות עם החיים, והתגלה שהרטבת הלילה נוצרה בגלל ילד אחר שקצת הציק לו והפחיד אותו. (02:41 דק')
יונה ליאור מספרת על ילד עם בעיות קשב וריכוז שנזרק מכל מוסד חינוכי עד שנאלץ לעבור עיר. באבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות חסרים בגופו של הילד והתהליכים שהובילו להפרעות קשב וריכוז ובנוסף ניתן היה להדריך אותו על דרכי הלימוד הנכונות לו והוא הפך למצטיין. (03:05 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופלת עם לחץ והתקפי חרדה חוזרים ונשנים, שאפילו מנעו ממנה למצוא מקום עבודה. היא טופלה אצל פסיכולוג במשך שנים אך ללא הועיל. באירידיולוגיה ניתן היה לראות את התהליכים שיצרו והובילו לחרדות קשות ולטפל בהם ולאזן את הגוף עם הנפש. (03:50 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופלת ילדה עם פזילה בעין שהתרחשה כאשר היו שינויים בהרגשתה, כשהייתה עייפה, עצבנית, לא הרגישה טוב וכו'. האירידיולוגיה אפשרה לאבחן את הגורם האמיתי לפזילה ולטפל בו ולא בעין עצמה, אשר הייתה רק הסימפטום לבעיה פנימית אחרת. (02:30 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה במטופל עם ראיה מטושטשת, לחץ ואדמומיות בעיניים. באמצעות האירידיולוגיה ניתן היה לראות מה גורם להפרעות והבעיות בעיניים ובראייה שבכלל לא נבעו מהעיניים עצמן אלא רק היו הסימפטומים לבעיה פנימית אחרת. (02:32 דק')
' יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופלת שהגיעה בגלל כתם בעין, ונשאלה ע"י יונה אם יש לה נקודת חן על עמוד השדרה. האירידיולוגיה איפשרה לראות במדויק קיום של נקודת חן מסוכנת, את המיקום המדויק שלה ואת רמת הסיכון שלה ואם היא טרם סרטנית, וכך חיי המטופלת ניצלו. (03:22 דק')
יונה ליאור משתפת במקרה הצלחה בטיפול בכולסטרול גבוה אצל מטופל צעיר, ומסבירה על הסכנה בכולסטרול גבוה בגיל צעיר והקשר בין כולסטרול למחלות לב. האבחון דרך גלגל העין גילה מה גורם לכולסטרול לעלות ואיפשר טיפול טבעי בכולסטרול ומניעת כולסטרול גבוה בדם ומחלות. (3:40 דק')
יונה ליאור מספרת על מקרה הצלחה של מטופל עם ערכי כולסטרול גבוהים מאוד ועודף שומנים בדם, ולמרות כמויות גדולות של כדורים נגד כולסטרול, הוא המשיך לעלות. באמצעות האירידיולוגיה ניתן היה לראות את הגורם והתהליכים בפנים שהובילו לעלייה בכולסטרול ולמנוע אותם. (03:06 דק')
יונה ליאור מספרת על הצלחה במטופל עם ערכי כולסטרול וטריגליצרידים גבוהים מאוד והסתיידויות כלי דם, שהגיע למצב שכדורים ותרופות לא משפיעים עליו ולא עוזרים. בזכות האבחון האירידיולוגי ניתן היה לראות את התהליך והסיבה שהכולסטרול המשיך לעלות ולמנוע זאת בקלות. (02:36 דק')