יונה ליאור מסבירה על ציסטות וכיצד ניתן לטפל בהן ולאבחן אותן באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות נטייה לייצר ציסטה בשחלה, בכבד, בכליה, ועוד. ניתן גם לזהות ציסטה עוד לפני שהתגלתה ולגלות מה המקור להיווצרות הציסטה ולטפל בגורם להן כדי למנוע את חזרתן. (03:11 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת הסרטן סרטן השד, העור, הדם ועוד וכיצד ניתן לטפל ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות ולראות התפתחות סרטן בטרם התפרץ, וגם לעזור ולהקל בסרטן לאחר שאובחן על ידי זיהוי וטיפול במקור הבעיה והסיבה להתפתחות מחלת הסרטן. (04:01 דק')
יונה ליאור מסבירה על מיומות ואיבחונם וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות היכן נוצרת ויושבת המיומה, באיזה איבר ומה גורם להיווצרותה, ניתוח הסרה אינו מבטיח שהמיומה לא תחזור ולכן טיפול במקור הבעיה ימנע את הופעתה בשנית. (02:11 דק')
יונה ליאור מסבירה על גידולים ומיומות בגוף וכיצד ניתן לטפל ולאבחן אותם באמצעות האירידיולוגיה, לראות מה גורם לתאים להתרבות ולגידול להיווצר, לראות גידול שטרם התגלה או אובחן ולראות היכן הוא נמצא, על איזה איבר, על איזה תהליכים הוא משפיע ומה המקור לגדילתו. (03:33 דק')
יונה ליאור מסבירה על ציסטות בכליות, וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות ציסטה לפני שהתגלתה בבדיקות ולזהות נטייה לייצור ציסטות באיברי הגוף, ניתוח הסרה לא פותר את הבעיה והן עלולות לחזור, טיפול במקור הבעיה ימנע את חזרת הציסטה. (02:45 דק')
יונה ליאור מסבירה על תהליך הלידה והצירים וכיצד אירידיולוגיה יכולה להקל ולאבחן בהריון לפני הלידה ואת הלידה עצמה. ניתן לראות את כל מערכת הרבייה ואת זמן ואופן ריפוי הרקמות וההתאוששות ואיך הגוף יגיב ללידה טבעית, ניתוח קיסרי או לידה מכל סוג שהוא. (03:15 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות של און מיני ופריון גברי וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות בדרך לא פולשנית את מערכת הרבייה של הגבר, תהליך ייצור הזרע, זרימת דם, וע"י זיהוי ואבחון מדויק של הגורם לבעיה ניתן למנוע כאבים, סבל ומבוכה. (03:28 דק')
יונה ליאור מסבירה על פיריון האישה ואיך לטפל בבעיות פוריות באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות את כל מערכת הרבייה, הרחם, החצוצרות, השחלות וציסטות, את התשוקה, ואת הקשר עם המערכת ההורמנולית, את הגורמים לגלי חום, הזעה, בעיות במחזור החודשי ולטפל בכל אלה. (04:09 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות במחזור החודשי, מחזור לא סדיר, כאבי מחזור, תופעות טרום וסתיות, וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות את כל ההורמונים והמערכת ההורמונלית, ומערכת הרבייה של האישה וכך לזהות ולטפל בגורם הבעיה. (02:45 דק')
יונה ליאור מסבירה על דלקת ריאות וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות את כל מערכת הנשימה, הריאות, הסימפונות, ולראות נטייה לדלקת חוזרת על עצמה ואת ההשלכות שלה על שאר איברי הגוף, טיפול בגורם לדלקות החוזרות והממושכות ימנע מהן לחזור. (03:21 דק')
יונה ליאור מסבירה על דלקות באיברים פנימיים בגוף וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לזהות אם יש דלקת, זיהום היכן יושבים ומה ההשלכות שלהם, טיפול במקור הבעיה ימנע כאבים, בדיקות רבות וניתוחים מיותרים ואת חזרתן של הדלקות. (02:40 דק')
יונה ליאור מסבירה על דלקות באברי הגוף והטיפול בהן באמצעות האירידיולגיה. ניתן לראות את הסביבה הפנימית בגוף, החומציות, מחלות מתפתחות, והגורם לכך שהדלקת חוזרת ונשנית. טיפול חיצוני מדכא את הדלקת פנימה אך טיפול במקור הדלקת ימנע את החמרתה וחזרתה.  (03:43 דק')
יונה ליאור מסבירה על בריחת שתן ולאו דווקא הרטבת לילה, ואיך ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, בעזרתה ניתן לזהות מה הסיבה לדליפת שתן בין אם היא פיזיולוגית במערכת השתן, או איברים שלוחצים על שלפוחית השתן ואך מעורבותה של המערכת הרגשית בתהליך. (02:11 דק')
יונה ליאור מסבירה על דלקת בשתן לגברים ונשים וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, לראות את מערכת השתן ואיבריה, לזהות את המקור לדלקות ואם קיימים זיהומים וחיידקים היכן יושבים ומה מזין אותם. ע"י טיפול בגורם לדלקת ניתן למנוע כאבים, צריבה, ואת חזרתה. (03:50 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלות ודלקות בדרכי השתן, בריחת שתן ועוד וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות נטייה לדלקת בדרכי השתן, את הובלת השתן, הכליות, זיהומים ודלקות חוזרות ונשנות. טיפול במקור הבעיה ימנע תופעות ותסמינים חוזרים והחמרתם. (02:51 דק')
יונה ליאור מסבירה על דלקת כליות, כאבים בכליות, אי ספיקת כליות ומחלות וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות תפקודי כליות ועל מה הם משליכים, השפעת הכליות על איברים אחרים כמו השמיעה, הברכיים, וטיפול במקור הבעיה יאזן את שאר התהליכים בגוף. (03:08 דק')
יונה ליאור מסבירה על תופעה של רעד בידיים וכיצד ניתן לאבחן אותה ולטפל בה באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות מה התהליך שמוביל לידיים רועדות ולטפל בו על מנת שהסימפטום לא יחזור, בין אם הוא פיזיולוגי וקשור במערכת העצבים ובין אם נובע מסיבה רגשית. (02:04 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלות ובעיות במערכת העצבים ההיקפית, המרכזית והאוטונומית וכיצד ניתן לטפל באמצעות האירידיולוגיה, לראות את כל פעילות מערכת העצבים, תפקוד המערכת, קצרים בתקשורת עם המוח, תגובות והתמודדות עם מצבים שונים והשפעתם על הגוף ועל מחלות. (04:02 דק')
יונה ליאור מסבירה על טרשת נפוצה וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לזהות זמן רב לפני שהטרשת מתפרצת, מה גורם ומוביל לתהליך הזה, ע"י שינוי אורח חיים וטיפול במקור הבעיה ניתן למנוע את הטרשת הנפוצה, לעצור אותה, ולהקל עליה. (03:08 דק')
יונה ליאור מסבירה על נוירופתיה, מחלות שונות במערכת העצבים וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות את תהליך זרימת הדם ופעולת מערכת העצבים אל הידיים והרגליים, ניתן לזהות מה המקור לתהליך אם זה שימוש בתרופות, סוכר בדם ועוד ולמנוע את התהליך. (03:04 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת אפילפסיה וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לזהות עוד בטרם האפילפסיה התפרצה, בין אם היא גנטית או לא, ניתן לראות מה גורם לה ואיזה תהליך יוצר אותה וטיפול במקור המחלה יאזן את הגוף וימנע התקפי אפילפסיה. (02:26 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת הפרקינסון, וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות את נטייה וסוגי פרקינסון, מה גורם להם ואיזה תהליכים מובילים לפגיעה, אם זה מערכת עצבים, מוח, ועוד. הטיפול במקור הבעיה יוכל למנוע הרבה סבל מיותר והחמרה של המחלה. (03:26 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת הנשיקה הויראלית וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות את המערכת החיסונית והיווצרות זיהומים ומה הגורם להם, ע"י טיפול במקור הבעיה בשילוב המערכת הרגשית ניתן למנוע את חזרתה ולהקל על הסימפטומים והתסמינים. (03:48 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלות זיהומיות וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות על איזה איברים ורקמות חיידקים ופרזיטים יושבים, הסביבה ומה שגורם לזיהומים להיווצר, טיפול במקור הבעיה והזיהום ולא רק דיכוי של איבר מודלק ומזוהם ימנע את חזרתם. (02:32 דק')
יונה ליאור מסבירה על הפרעות שינה, עייפות ונדודי שינה, וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, לראות חוסרים ועודפים בגוף שמשפיעים על העייפות, כבדות, קושי לישון בלילה ולקום בבוקר. טיפול במקור העייפות ניתן למנוע את הפרעות השינה ולשפר את איכות החיים. (04:04 דק')
יונה ליאור מסבירה על תופעה של קושי ללכת לישון ולקום בבוקר וכיצד אירידיולוגיה יכולה לעזור באבחון הסיבה לתופעה ולזהות ממה היא נובעת, על ידי טיפול במקור הבעיה ניתן לפתור אותה ואת ההשלכות שלה על ההתמודדות בחיים ולהחזיר פוקוס, ריכוז, מיקוד והתמודדות בחברה. (04:25 דק')
יונה ליאור מסבירה על מצבים שאנו חשים תשישות, עייפות וחולשה כללית וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לאבחן ולזהות אם זו חולשה נפשית רגשית או בעיה פיזיולוגית בגוף, טיפול במקור הבעיה ואבחון אם יש מחלה מתפתחת ימנעו את התופעה. (03:35 דק')
יונה ליאור מסבירה על תשישות ועייפות כרונית, וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות במדויק אילו חוסרים או עודפים יש בגוף, על איזה איברים הם משפיעים, אם העייפות פיזית או נפשית, ע"י טיפול במקור התשישות ואיזון הגוף תחזור גם האנרגיה. (03:12 דק')
יונה ליאור מסבירה על צמרמורות בגוף וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה, לזהות איפה נוצר חוסר איזון בגוף שגורם לקפיצות ומעברים קיצוניים בתחושת קור לתחשות חום, על ידי טיפול ומניעת התהליך שגורם לצמרמורת גם הסימפטום עצמו ייפסק והגוף יתאזן. (03:15 דק')
יונה ליאור מסבירה על פיברומיאלגיה, וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לזהות מהיכן נובעים הכאבים בשרירים, החולשה, העייפות, המתח, מה גורם להם ורק טיפול במקור הכאבים ימנע אותם לטווח הארוך, בשילוב המערכת הרגשית הדרוכה והמתוחה של אותם חולים. (03:26 דק')