יונה ליאור מסבירה על תופעה של אף סתום, נזלת וקושי לנשום ואיך ניתן לטפל בה ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, לזהות מה המקור לנזלת והגודש, מה גורם לאף סתום ומה ההשלכות של התהליך. אבחון וטיפול נכון במקור הבעיה אלרגיות, מערכת עיכול או רגש ימנע את התופעה. (02:56 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת הסינוסיטיס וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות את כל הסינוסים באיברי הגוף והיכן יש דלקת ומה המקור שלה, על ידי טיפול במקור הבעיה ולא רק בסינוס עצמו ניתן למנוע את חזרתן של הדלקות וההפרשות. (03:03 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת טורט וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, אשר בעזרתה ניתן לראות את כל מערכת העצבים דרך גלגל העין וכן לזהות מה גורם לדיבור או התנועות הבלתי רצוניות, לטיקים, לעוויתות בין נובעים מחוסרים, מאלרגיות, מרעילויות ועוד. (02:44 דק')
יונה ליאור מסבירה על טורט וטיקים וכיצד ניתן לטפל באמצעות האירידיולוגיה, לראות ממה נובעים הטיקים, הקפיצות והמילים הבלתי רצוניות, ניתן לראות את הקשר למערכת העצבים האוטונומית ולחוסרים בגוף ואת הגורם לתהליך ולטפל בו מן השורש על מנת למנוע את הטיקים. (03:14 דק')
יונה ליאור מסבירה על מצבים של חוסר החלטיות וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לזהות קושי להתמיד, קושי להחליט, להתרכז, ולבצע, וקושי להביא לפועל רצונות ומטרות. אבחון אירידיולוגי ידריך, ילמד ויאזן את הגוף והנפש על מנת לטפל בבעיה מן השורש. (03:08 דק')
יונה ליאור מסבירה על פחדים, חרדות ופוביות, ההשלכות שלהם וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות אם הפחד נובע ממקור רגשי נפשי או גופני כמו חוסרים וחוסר איזון בכימיה של הגוף, טיפול בשורש הפחד ומקור הבעיה ימנע את הופעת הפחדים לטווח הארוך. (03:27 דק')
יונה ליאור מסבירה על תופעה של הרטבת לילה בכל גיל וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות מה התהליך שגורם להרטבת לילה אם זה קצר עם המוח, בעיית שליטה על סוגרים או בכלל בעיה רגשית. ע"י טיפול בגורם להרטבה ניתן למנוע אותה. (04:24 דק')
יונה ליאור מסבירה על הפרעות קשב וריכוז, דיסלקציה וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות מה החוסרים והעודפים בגוף ומה גורם לקושי להתרכז ולהיפראקטיביות, איפה הגוף יצא מאיזון וצריך לטפל במקור ולא לדכא את הבעיה עם ריטלין ותרופות. (04:13 דק')
יונה ליאור מסבירה על פוסט טראומה וטראומה, וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, לראות התמודדות של אדם, את החוויות שעבר ואיך הן משפיעות עליו ועל תהליכים בגוף ובנפש לטווח הארוך, והטיפול הוא בגורם לתסמינים ובמקור הטראומה או החוויה. (03:50 דק')
יונה ליאור מסבירה על טראומה ופוסט טראומה וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות את החוויות שהגוף והנפש עברו והותירו טראומה ואיך הן משפיעות על תהליכים בגוף לטווח הארוך. טיפול במקור הבעיה והטראומה ימנע את התסמינים ותופעות הלוואי. (03:53 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות של הרטבת לילה בכל גיל וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות אם הבעיה היא מכנית, בסוגרים, במערכת השתן או שהבעיה פסיכולוגית, זיהוי ומדויק וטיפול בגורם להרטבה ימנע אותה ואת התסכול שנובע ממנה. (02:53 דק')
יונה ליאור מסבירה על חרדה ולחץ וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות אירידיולוגיה, שמטפלת בגוף ובנפש כאחד. ניתן לראות אנשים שנראים מבחוץ מאוד רגועים ושלווים אך מבפנים הוא בסטרס תמידי, חרדות, דאגות, מתח ולחץ. טיפול בגורם והחוסרים בגוף יעזרו וימנעו את התהליך. (03:28 דק')
יונה ליאור מסבירה על דיכאון וכיצד ניתן לטפל בו באמצעות אירידיולוגיה, שמטפלת בגוף ובנפש כאחד. ניתן לראות נטייה לדיכאון, למצבי רוח משתנים, חוסרים ותהליכים כימיים שמובילים לדיכאון, לחוסר שמחת חיים. טיפול בגורם לדיכאון ימנע את החמרתו ויחזיר את האנרגיה. (03:07 דק')
יונה ליאור מסבירה על תופעות נפשיות דיכאון בהריון, בלידה או אחרי הלידה, וכיצד ניתן לטפל באמצעות האירידיולוגיה, לזהות סימנים ונטייה לדיכאון וחרדה, עוד בטרם הופיעו התסמינים, מה גורם להם ולטפל במקור להרגשה על מנת למנוע את הדיכאון לפני או אחרי שהופיע. (03:22 דק')
יונה ליאור מסבירה על בעיות רגשיות, חרדה, לחץ, פחד, דאגות, עצבים ועוד והטיפול באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות התנהלות, התמודדות עם חוויות, טראומות והשפעתן, חסרים וכימיה בגוף שמשפיעים על התהליכים הללו. הטיפול במקור הבעיה הרגשית יאזן את הגוף והנפש. (04:07 דק')
יונה ליאור מסבירה על שעורה בעין וכיצד ניתן לאבחן אותה ולטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, ולא באמצעות שימוש חוזר במשחות וכדורים שרק מדחיקים את הבעיה פנימה וסביר שהשעורה בעיניים ובעפעפיים תחזור שוב ושוב. (03:04 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלת קטרקט ירוד ואיך ניתן לטפל בה ולאבחן אותה באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לזהות מאיזה סיבה הוא נוצר וגם אחרי ניתוח אחד הוא עלול לחזור, טיפול נכון במקור הבעיה ימנע את חזרתו. (03:55 דק')
יונה ליאור מסבירה על חשיבות האבחון האירידיולוגי והצבעים בעיניים, המעידים על המצב הבריאותי והנפשי. בעזרת האירידיולוגיה ניתן לזהות עפ"י הצבעים והסימנים בעין חוסרים בגוף, חוסר איזון, אלרגיות, רגישות, רעילות, מחלות ומקורן ולטפל במקור הבעיה ולא בסימפטום. (06:26 דק')
יונה ליאור מסבירה על פזילה בעיניים וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, ניתוח לתיקון פזילה ועין לא יפתרו את הבעיה ממנה נובעת הפזילה, סימן אלה בעין מצביעים באבחון אירידיולוגי במדויק על האיבר עם הבעיה ומיקומה וטיפול במקור הבעיה יטפל גם בפזילה עצמה. (05:52 דק')
יונה ליאור מסבירה על עין עצלה, על מה היא מצביעה וכיצד ניתן לטפל בה באמצעות האירידיולוגיה, בעיות עיניים וראייה נובעות מתרגום לא נכון וקצר בין העין למוח. באירידיולוגיה ניתן לזהות במדויק את מקור הבעיה ולטפל בו- מערכת העצבים, המוח הקטן, מערכת רגשית ועוד. (03:35 דק')
יונה ליאור מסבירה על כאבי עיניים וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה. בין אם אובחנה מחלה או לא, ניתן לזהות מה המקור לכאבים וההפרעות בעיניים כגון לחץ, דמע, בין אם זה איבר אחר שמשפיע ולוחץ על העין או שהבעיה היא בעין עצמה וכן השפעת המערכת הרגשית. (03:21 דק')
יונה ליאור מסבירה על שחלה פוליציסטית וציסטות ברחם וכיצד ניתן לאבחן אותן ולטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה, לזהות ולטפל במקור הבעיה ואם הוא חוסר איזון הורמונלי או בעיה פיזיולוגית או רגשית, ולמנוע ניתוחים מיותרים והיווצרות חוזרת של הציסטות גם אחרי ניתוח. (02:27 דק')
יונה ליאור מסבירה על דלקות עיניים ותסמינים אדמומיות, דמע, הפרשות, וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה, לזהות נטייה לדלקת בעין והגורם לחזרתן ועל מה מסמנות ולאיזה איברים ומערכות אחרים בגוף הן קשורות, לכן דיכוי חיצוני לא פותר את הדלקת לטווח הארוך. (03:07 דק')
יונה ליאור מסבירה על סימנים וצבעים בעין, כתמים, קווים, נקודות וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה. כל סימן, צבע, גוון בעיניים מצביע על תהליך מסוים בגוף או ברגש וע"י זיהוי מוקדם של תהליכים ניתן למנוע מחלות, כאבים וסימפטומים שונים באיברי הגוף. (03:23 דק')
יונה ליאור מסבירה על מחלות עיניים, גלאוקומה, הפרדת רשתית, כאבי עיניים, ועוד וכיצד ניתן לטפל באמצעות האירידיולוגיה, לראות מה המקור לבעיות עיניים, ראייה, איברים שמשליכים על העין, תהליכים, אלרגיות וכו'. טיפול בגורם ימנע החמרה, מחלות ודלקות חוזרות בעין. (02:23 דק')
יונה ליאור מסבירה על טריגליצרידים שומנים בדם וכיצד ניתן לאזן אותם באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות היכן יש סוכרים, כולסטרול וטריגליצרידים שומנים בדם, אפילו לפני שמופיעים בבדיקות הדם, לזהות מה המקור ומה גורם להם להיווצר ומה ההשלכות שלהם על שאר הגוף. (02:44 דק')
יונה ליאור מסבירה על סוכרת, לחץ דם גבוה, נמוך, טריגליצרידים וכולסטרול והטיפול בהם באמצעות אירידיולוגיה. ניתן לראות היכן פסולת שוקעת בגוף, מה הגורם לחוסר איזון ואיפה מתבטא אפילו בטרם הופיע בבדיקות הדם. טיפול במקור הבעיה יאזן וימנע את התהליכים הללו. (05:27 דק')
יונה ליאור מסבירה על כאבים בשרירים וכיצד ניתן לטפל בהם באמצעות האירידיולוגיה, ניתן לראות מה גורם לכאבי שרירים ברגליים, בידיים, בגב ועוד, לנוקשות, אם זה לחץ, מתח וחרדה, או חומרים וכימיה בגוף שמובילים לתהליך וע"י טיפול במקור הכאב ניתן למנוע את חזרתו. (02:56 דק')
יונה ליאור מסבירה על אסתמה ומחלות בדרכי הנשימה וכיצד ניתן לטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה. ניתן לראות את כל מערכת הנשימה, אלרגיות, רגישות וההשפעות שלהן על קוצר נשימה ואסטמה. טיפול פנימי בגורם לאסטמה ולא להיות תלויים במשאף ימנע את ההתקפים. (03:40 דק')
יונה ליאור מסבירה על ציסטות במקומות שונים בגוף וכיצד ניתן לאבחן אותן ולטפל בהן באמצעות האירידיולוגיה- עבור כל סוגי הציסטות, ציסטה בשחלה, ברחם, בכליה ועוד, לזהות את הסיבה להיווצרותן ועל ידי טיפול במקור הבעיה להימנע מניתוחים מיותרים ולמנוע את חזרתן. (02:15 דק')